Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp: solifer 550 of groter

solifer 550 of groter 25 feb 2013 15:16 #403

• Jansen
  • Jansen's Profielfoto Onderwerp Auteur
Hallo medeclubleden,

Wij hebben onlangs onze 500 van 1988 verkocht en zijn nu op zoek naar een (betaalbare) wat oudere 550 of 6 meter.

WIE OH WIE helpt ons voort, heeft een idee, suggestie??

Groetjes Wilma en Ronald Jansen-de Groot

ps voortent erbij is een pré ivm seizoenplaatsplannen

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

solifer 550 of groter 19 sept 2013 14:07 #448

• M. Waterman
  • M. Waterman's Profielfoto
Beste Wilma en Ronald,

Zijn jullie nog op zoek naar een andere caravan? Zo ja, wij hebben een Solifer 550DL Jubilee uit 1993 waar we afscheid van willen nemen.

De caravan is in goede staat. Sinds de laatste BOVAG-keuring en uitgebreide onderhoudsbeurt in 2011 zijn wij er niet meer mee op pad geweest. Nu we deze zomer een stukje bouwgrond in het buitenland hebben gekocht, hebben we besloten de caravan te verkopen.

Het is een vijfpersoons caravan, met rondzit voorin, om te vormen tot een groot tweepersoonsbed van 2x2 meter. Achter een bed van 1.20 breed en een opklapbaar bovenbed. Grote koelkast met vriezertje, toiletgedeelte met wasbak, kledingkast, gasfornuis, afzuigkapje, gootsteen, verduisteringsgordijnen, ventilatieroosters. Het interieur is netjes, kussens zijn onbeschadigd, caravan is kurkdroog. Geintegreerde disselbak. Tijdens de laatste onderhoudsbeurt zijn de volgende zaken vervangen: banden, waterpomp en -slangen, drukregelaar, schokbrekers, lagers, en is de kachel gereviseerd. Het enige wat op dit moment ontbreekt is een accu, die waren we van plan te kopen zodra we ermee op vakantie zouden gaan wat we dus uiteindelijk niet hebben gedaan. De caravan mag weg voor 2500 euro.

Als jullie interesse hebben hoor ik het graag.

hartelijke groet,
Marja Waterman

solifer 550 of groter 19 sept 2013 16:18 #450

• Joke J
  • Joke J's Profielfoto
Binnenkort zijn wij plan onze solifer te verkopen.
Ik begrijp dat jullie een iets oudere Solifer zoeken.
Wij hebben een Solifer560MH van 2009. Dit is een caravan met 2 enkele bedden en een rondzit. De caravan is goed onderhouden en ziet er uitstekend uit.
Misschien is dit bouwjaar niet jullie bedoeling.
Buiten de standaard Solifer accessoires hebben we ook extra accessoires nl:
- Mover
- Getint glas
- Openslaande ramen bij de dissel
- Gasaansluiting buiten
- Fietsenrek voor 2 fietsen, achterop
- Voortent, 270 cm diep, dikke aluminiumstokken en extra erker ivm extra slaapplaatsen/ bergruimte/
fietsenstalling. Voortent is 2x een voorseizoen gebruikt.
Hebben jullie interesse of willen jullie meer informatie, dan graag contact opnemen via e-mail.
nl: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet, Joke

solifer 550 of groter 14 nov 2013 21:19 #540

jack Aarts <Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.>: is geinteresserd. neem svp contact met hem op.

solifer 550 of groter 28 aug 2016 13:38 #943

Hallo Ronald,

Ik zit eraan te denken om mijn Solifer 552GL te koop te zetten en een nieuwer type te gaan kopen.
Wellicht heb je intresse?
Het is een vrij zeldzame uitvoering, een tandemasser met een opbouw van 5,5 meter. Hij heeft alle opties en is nog in super conditie. De banden zijn 3 jaar oud dus die kunnen nog wel even. Het enige dat eraan gedaan moet worden is het vervangen van de gasslangetjes. Dat is maar een klein beetje werk omdat alle leidingen naar binnen van koper zijn.
Ik ben 3 september terug van vakantie, dan zou je me kunnen bellen op 06-28134340.

Groet Marijn

solifer 550 of groter 28 aug 2016 13:42 #944

Joke J schreef : Binnenkort zijn wij plan onze solifer te verkopen.
Ik begrijp dat jullie een iets oudere Solifer zoeken.
Wij hebben een Solifer560MH van 2009. Dit is een caravan met 2 enkele bedden en een rondzit. De caravan is goed onderhouden en ziet er uitstekend uit.
Misschien is dit bouwjaar niet jullie bedoeling.
Buiten de standaard Solifer accessoires hebben we ook extra accessoires nl:
- Mover
- Getint glas
- Openslaande ramen bij de dissel
- Gasaansluiting buiten
- Fietsenrek voor 2 fietsen, achterop
- Voortent, 270 cm diep, dikke aluminiumstokken en extra erker ivm extra slaapplaatsen/ bergruimte/
fietsenstalling. Voortent is 2x een voorseizoen gebruikt.
Hebben jullie interesse of willen jullie meer informatie, dan graag contact opnemen via e-mail.
nl: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet, Joke

Hoi Joke,

Wellicht heb ik wel intresse. Wat is je vraagprijs?

Groet Marijn
06-28134340

• Pagina:
  • 1
Tijd voor maken pagina: 0.211 seconden

Leden inloggen